În septembrie 2021, Fundația Comunitară Buzău a început un program lunar de workshop-uri gratuite menite să sprijine dezvoltarea ONG-urilor locale, în colaborare cu specialiști buzoieni.

Primul atelier „Cum să crești impactul ONG-ului prin branding” a fost susținut de Liviu Vasilescu care de peste 7 ani creionează identități vizuale emblematice și de impact afacerilor și antreprenorilor locali, fiind specializat în design de logo și identitate de brand. Acesta le-a împărtășit participanților despre cum se construiește și când începe procesul de branding, despre motivele pentru care branding-ul este fundamentul oricărei organizații de succes și care sunt diferențele dintre branding și marketing.

În octombrie 2021, a avut loc cel de-al 2-lea atelier dedicat fotografiei și importanței acestei arte în a promova activitățile unei organizații. Atelierul a fost susținut de Auraș Mihaiu, fotograf profesionist, care se implică activ în susținerea proiectelor ce dezvoltă zona nordică a județului Buzău, Auraș a lansat în acest an PaddleFest, primul festival de sporturi acvatice pe lacul Siriu.

Ce am învățat în cadrul acestui atelier:
De ce sunt utile fotografiile pentru un ONG
Reguli de bază pentru fotografierea cu telefonul și camera foto
Ce poze/video să faci pentru a atinge obiectivele ONG-ului
Reguli de bază de editare foto
Cum selectezi cele mai potrivite fotografii
Unde, cum, cât publici fotografiile
Cum spui povestea fotografiilor
Legislația privind fotografierea
Surse de imagini stock

În noiembrie 2021, am organizat cel de-al 3-lea atelier dedicat rețelelor sociale și importanței acestora în a promova activitățile unei organizații. Atelierul a fost susținut de Daniel Tănase – autor și consultant de afaceri și financiar, pasionat de fotografie, autor a două cărți de educație financiară, care a lucrat la dezvoltarea mai multor afaceri și proiecte antreprenoriale, iar în prezent își continuă activitatea de consultanță de afaceri și financiară pentru IMM-uri.

Atelierul a conținut informații despre:
Branding personal/de companie
Puterea Social Media și cum o poți folosi în favoarea ta
Cum poți să comunici în noile medii existente
Cum să comunici specific pe canale diferite de Social Media – Facebook, LinkedIn, Instagram, YouTube, TikTok – chiar dacă crezi că nu ți se potrivesc
Cum să creezi conținut pentru Social Media