În septembrie 2021, Fundația Comunitară Buzău a demarat un program de 4 workshop-uri gratuite menite să sprijine dezvoltarea ONG-urilor locale, în colaborare cu specialiști buzoieni. În septembrie 2021, Fundația Comunitară Buzău a demarat un program de 4 workshop-uri gratuite menite să sprijine dezvoltarea ONG-urilor locale, în colaborare cu specialiști buzoieni.

1. „Cum să crești impactul ONG-ului prin branding” a fost susținut de Liviu Vasilescu care de peste 7 ani creionează identități vizuale emblematice și de impact afacerilor și antreprenorilor locali, fiind specializat în design de logo și identitate de brand. Acesta le-a împărtășit participanților despre cum se construiește și când începe procesul de branding, despre motivele pentru care branding-ul este fundamentul oricărei organizații de succes și care sunt diferențele dintre branding și marketing.

2. „Atelier de fotografie pentru ONG-uri și grupuri de inițiativ” – a fost susținut de Auraș Mihaiu, fotograf profesionist, care se implică activ în susținerea proiectelor ce dezvoltă zona nordică a județului Buzău. Participanții au învățat de ce sunt utile fotografiile pentru un ONG, reguli de bază pentru fotografierea cu telefonul și camera foto, ce poze/video să faci pentru a atinge obiectivele ONG-ului, reguli de bază de editare foto, cum selectezi cele mai potrivite fotografii, cum spui povestea fotografiilor, legislația privind fotografierea, surse de imagini stock.

3. „Social Media Workshop” cel de-al 3-lea atelier dedicat rețelelor sociale și importanței acestora în a promova activitățile unei organizații. Atelierul a fost susținut de Daniel Tănase – autor și consultant de afaceri și financiar, pasionat de fotografie, autor a două cărți de educație financiară, care a lucrat la dezvoltarea mai multor afaceri și proiecte antreprenoriale. Atelierul a conținut informații despre: branding personal/de companie, puterea Social Media și cum o poți folosi în favoarea ta, cum poți să comunici în noile medii existente, cum să comunici specific pe canale diferite de Social Media – Facebook, LinkedIn, Instagram, YouTube, TikTok – chiar dacă crezi că nu ți se potrivesc, cum să creezi conținut pentru Social Media.

4. „Atelier gratuit de fundraising” – un workshop aplicat de fundraising/ strângere de fonduri pentru ONG-uri. Atelierul a fost susținut de Marilena Gheorghe. Marilena este inginer constructor și marketing manager și de 20 de ani ajută companii multinaționale și antreprenori români să-și lanseze și să-și promoveze serviciile și produsele.Atelierul a conținut informații despre modalități concrete de a strânge fonduri pentru organizația ta, sfaturi și trucuri referitoare la opțiunile posibile de Fundraising, abordarea cu profesionalism a procesului de strângere de fonduri.